Johan Simonse Massage
Huisregels
Ik vind het belangrijk dat iedereen zich prettig voelt in mijn praktijk en dat u tevreden bent over uw bezoek of verblijf bij mij. Een prettige omgeving maken we samen. Het is dan wel noodzakelijk dat we duidelijke regels met elkaar afspreken.
Zorg ervoor dat u mobiel op stil staat, of nog beter uit staat.
Zorg ervoor dat u gedoucht bent.
Zorg ervoor dat u niet met een volle maag aankomt.
Zorg ervoor dat u geen drukke dingen gaat doen na de massage.
Zorg ervoor dat u voldoende water drinkt na de massage om de afvoer van de afvalstoffen te bevorderen.
Ik ben niet verantwoordelijk voor schade en of letsel als gevolg van het verzwijgen van medische informatie over bijvoorbeeld lichamelijke en/of geestelijke aandoeningen, blessures en medicijngebruik.
Johan Simonse Massage
Klachtencommissie
Johan Simonse Massage is aangesloten bij de NGS-klachtencommissie.
Onder masseur vallen: sportmasseurs, wellnessmasseurs en sportzorgmasseurs.
Ik ben ontevreden over mijn bezoek aan de masseur, wat kan ik doen?
Als u niet tevreden bent over de communicatie, de kwaliteit of over iets wat de masseur heeft gedaan of juist niet heeft gedaan, bespreek dit dan eerst met de masseur. Zo lang de masseur niet weet dat u ontevreden bent, kan de masseur niets doen aan uw ontevredenheid. Als u er samen niet uitkomt of als u het lastig vind…
De klachtenfunctionaris kan u helpen bij het vinden van de juiste weg voor de behandeling van uw klacht. De klachtenfunctionaris is onpartijdig en onafhankelijk en luistert, informeert, adviseert en kan proberen te bemiddelen tussen u en de masseur. De klachten functionaris doet geen uitspraak over wie er gelijk heeft. Als na inzet van de klachtenfunctionaris het probleem of de klacht…
Wilt u contact met de klachtenfunctionaris, dan kunt u bellen, mailen of een klachtenformulier invullen:
Naam klachtenfunctionaris: Corine Ottevanger
Klachtenformulier: www.ngsmassage.nl/klachten
Mailadres: klacht@ngsmassage.nl
Telefoonnummer: +31 (0) 6 213 310 90